خبر فوری

حجت الاسلام محمد ادریسی نویسنده و پژوهشگر حوزوی درباره شهادت یکی از عالمان شیعه در یادداشتی آورده است: خبر شهات آیت الله عباسعلی سلیمانی بسیار ناراحت کننده بود چه برای آنها که وی را نمی شناختند و چه برای ما.

 نویسنده و پژوهشگر حوزوی: اخلاق مداری و ساده زیستی آیت الله سلیمانی زبانزد عام و خاص بود

«خبر شهات آیت الله عباسعلی سلیمانی بسیار ناراحت کننده بود چه برای آنها که وی را نمی شناختند و چه برای ما که حاج آقای سلیمانی عزیز را از نزدیک می شناختیم. از ویژگی جالب اخلاقی و سنت حسنه علما علاوه برمردم داری خانواده دوستی است. محضر حضرت آیت الله شهید سلیمانی بودیم که تلفن ایشان زنگ خورد و جواب داد: _سلام سردار . _چشم سردار. _بله حتما سردار… گمان کردیم سردار سلیمانی بود. بعداً معلوم شد حاج آقا با همسر مکرمه صحبت می کرد. ایشان همراه با کمال احترام و ادب نزدیکان و دوستان و آشنایان و حتی غریبه ها را مورد خطاب قرار می دادند.

شهید بشوید فرقی نمی کند که آیت الله در حوزه باشید یا سردار سپاه باشید، کافیست فقط همنام سلیمانی ها شوید یا هم مسلک و مرام آنها تا شما را سانسور و بایکوت کنند.

مردم در بعضی از شبکه های اجتماعی نمی توانند از شهید بگویند چون اکانت و پیج آنها مسدود و فیلتر می شود! بعضی از علما بی نظیر هستند و هر کدام آنها در استمرار نظام و حکومت نقشی داشتند. یک روز ترور نزدیکان آنها. یک روز ترور بیانات و حرفها. یک روز هم ترور شخصیت آنها. در آخر ترور و شهید کردن خود آنها. آنان که تا الان زنده مانده اند هم از خدا می خواهند که روزی ترور فیزیکی و شهید شوند. هزاران طلبه جوان و روحانی جوان و امثال بنده ترور شوند اما یک پیر و عالم و مجتهد مردم دار و…شهید و ترور نشود.

اخلاق مداری، ساده زیستی آیت الله عباسعلی سلیمانی مشهور در بین خواص و عوام بود. آیت الله عباسعلی سلیمانی خاری در چشم تفرقه افکن ها بین شیعه و سنی بود. یالیتنی کنت معک یا سلیمانی.»

منبع: شفقنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.